אביטל

1.ליפתא:

סוכות אחרי שסיימתי את מדרשה ושירות לאומי באתי מוצ"ש להדסה, אמא שלה ראתה אותי והתלהבה להכיר לי את אליעז הבן של חברה טובה שלה שלומד במכינה קדם צבאית, נפגשנו בליפתא והיה מקסים, מאז ליפתא הפכה למוקד עלייה שלי יחד עם גברים בדייטים ראשונים.

 

2.נשיקה בלחי:

בתום לב במפגש חברים בתל אביב בתקופה שלמדתי שם היו חיבוקים ונישוקים בין גברים ונשים ברגע המפגש, קיבלתי גם נשיקה על הלחי, הזדעזעתי.

 

3.מכנסיים:

אני בת 25 אחרי תואר ראשון בחינוך מיוחד ושנת לימודי ריקוד ומגורים ביפו קרוב לים, יצאתי מירושלים עם חצאית ושרוולים מדוכאת וחנוקה, חזרתי עם מכנסיים טיפה יותר שמחה ועם חשק. 

 

4.תשוקה:

בסיום של סשן אימפרוביזציה עמוק ועוצמתי אביב ביקש מאיתנו להמשיג מה חווינו, עפו בחלל שלל דימויים ותחושות, הוא הציע וביקש את המילה "תשוקה". זה נגע בי והניע מערכת יחסים בוסרית, מחודשת וערנית עם קיומה בחיי. 

 

5.רוצים מגע:

גרתי בפאתי מרכז העיר קרוב למקום העבודה שלי, לא התערבבתי חברתית, התאימה לי שכונה משפחתית ופסטורלית. מפה ושם נפתחו הזדמנויות ומפגשים עם גברים, אני והגברים בגרנו מעט מהסבב הקודם בעיר, נוסף מצידם צורך ודרישה למגע.

 

6.קונטקט:

קבוצת ריקוד מעורבת של גברים ונשים. בהתחלה רקדתי עם נשים בלבד, בהמשך גם עם גברים. הסכמתי להתמודד עם הפחד מכך שיעלו ביננו תכנים מיניים או שנגיע לדברים כביכול אסורים, הייתי סקרנית לחוות שלל גופים בריקוד ולגלות את ההצעה שמביא איתו בקונטקט הגוף הגברי ביחס לגוף הנשי, בנוסף הבנתי שבקונטקט הגוף משמש פעמים רבות כאובייקט ורציתי לאתגר את החקר שלי עם ההנחה הזו.

 

7.מודעות לפוריות:

השתתפתי בסדנא להכרת המחזור, עם ידע על פוריות, נשיות, מיניות, חיבור לגוף ולרוח. השתתפתי והיה מופלא.

 

8.חוסר במגע:

צימאון שנחווה בכל תא.

 

9.שליש גן עדן:

ראיתי שוב ושוב מודעות של זוגות שהכירו והתחתנו דרך האתר, ידעתי שזה פתח להנעה של הזדמנויות עם יותר שליטה שלי כך שאהיה פחות תלויה בהצעות שמגיעות באופן אקראי אבל הרתיעה אותי האפשרות החושפנית של פתיחת פרופיל ולא זרם לי התכתבות עיוורת באינטרנט. עפרה בת דודה של אבא שלי, רווקה בת 60 אמרה לי באחד הביקורים אצלה שלי יש יותר מזל וסיכוי בזכות אתרי ההכרויות באינטרנט ושכדאי לי לנצל את זה. השתכנעתי וזה היה שליש גיהנום. אתר ההכרויות הראשון שנכנסתי אליו ובהדרגתיות תרגלתי איך לבחור בגבר שאפנה אליו, מה לענות, מתי ועוד. 

 

10.אוריאל:

רחוב ניסים בכר שבת בצהריים הוא מתחיל ללכת מקביל אליי ושואל אם אנחנו מכירים, עניתי שלא הוא אמר שהוא רוצה, התלבטתי, עוד כמה משפטים עד שגיליתי שגדלנו באותה שכונה וזה מצא חן בעיניי. אוריאל הוא מזרחי חרדי, אני אשכנזייה דתייה בני אותו שנתון, נפגשנו עוד פעמיים ואמרתי לא, הוא אמר שהוא ממש רוצה שנמשיך השתכנעתי והמשכנו, עברו שלושה שבועות ובאתי לבית שלו, היה שבת בערב הוא רצה שנשכב וסירבתי, במוצ"ש הוא כתב לי הודעת סיום מתבקשת. מאז במשך שנים הייתי נתקלת בו ברחוב, לפעמים חזרנו לקשר חברי לפעמים לא, הוא חתר לכך שאשכב איתו, זה הפך לחיזור מתמשך, מחמיא, בוטה, ישיר, מפנק, נטול מחויבות ורגשות, לא ראיתי אותו איזה שנה.

 

11.לשכב לא לשכב:

קונפליקט מתמשך, ברור שלא הרי אני צריכה לשמור את עצמי לגבר היחיד שאהיה איתו כל חיי. זו נאמנות, זו טהרה, זו שמירה, זו הדת, זו האמת, אל תהיי מופקרת. ברור שכן את כבר כמעט בת 30 אחותי הקטנה כבר נשואה, החניכות מהסניף ושאר זאטוטות נשואות וכבר קיימו יחסי מין.

 

12.שיקרו לי:

לא זוכרת לפרטי פרטים את התכנים, הקונפליקט או שיקול הדעת. במציאות השלתי קליפה ועוד קליפה ועוד קליפה בהתאם למה שטוב ומתאים לי והבנתי שקיבלתי חינוך מיני מפוחד ומצומצם, תקופה התהלכתי בעולם עם תחושה ברורה ש "שיקרו לי". גיליתי את התענוג והבריאות בקיום יחסי מין ושלא חייבים להתחתן בשביל זה.

 

  1. אוכל:

קניות של מצרכים לארוחה או שתים הבאות.

 

14.לנוח/ לטרוח:

ידעתי מהם תנאי הקבלה ללימודים או מקום עבודה ולא ידעתי מהם תנאי הקבלה לזוגיות מתמשכת.

 

15.צער או לב שבור או חוסר אונים:
גם חוסר מחויבות, יציבות, ביטחון, בסיס.

 

16.אוסף גברים:

יש את השכן, את הידיד מהלימודים, את האקס, את אוריאל, את השכן של החברה, את האקראי. הם רוצים בחברתי, הנשית, הזמנית, המינית. מחפשת מישהו שירצה אותי כבת זוג לטווח ארוך ולא רק נקודתית. לא תכננתי, רציתי או ציפתי ואני מוצאת שבלי בעיה אני יכולה להמשיך את חיי עם אוסף גברים ללילה, לרגע, ליום, רובם גם דתיים במידה זו או אחרת.

 

  1. פורים:

שונאת את החג הזה. פורים של גיל 31 היה מופלא שתיתי והיה פתוח, גם את הזוגיות ראיתי פתוח.

 

18.הפסקת הריון:

מוצ"ש והווסת לא הגיעה, עברו 3 ימים והבדיקה הראתה 2 פסים ורודים. אני בדירת שותפות לא משתפת אותן, הן דוסיות מדי ואין לי כוח שישפטו אותי.

 

  1. חתונה:

 

 

 

 

 

 

 

.